piątek, 23 stycznia 2015

Moja nauka programów 1

Od kilku lat uczę się posługiwania programami graficznymi. 
Bardzo pomaga mi w zapamiętywaniu działania narzędzi, natychmiastowe robienie zrzutów ekranu, opisywanie tego co robię i przekazywaniu tego w odpowiednich miejscach na dwóch forumach.

Zauważyłam jednak, ze takie drobne rady umieszczone w różnych wątkach, poprzedzielane naszymi pracami... giną. Trzeba ich szukać. 
Postanowiłam że teraz moja nauka i zrzuty dotyczące CDraw będą w jednym miejscu, to pomoże mi w asymilowaniu wiadomości. 

Co innego gdy tworzy się tuta pomagające w nauce. Te umieszczane są w pomocach wątków danego programu, i można z nich korzystać w nieskończoność.


Dzisiaj drobiazg dotyczący zmiany Scieżki w obiekt w Corel Draw X6.






























1 komentarz: