poniedziałek, 16 marca 2015

Pędzel mieszania w Ps

Malowanie w Ps jest bardzo ułatwione dzięki Pądzlowi mieszania.
Nakłada się kolory jeden na drugi lub jeden koło drugiego, i potem suchym pędzlem bez farby, te nałożone kolory się miesza. To nawet prostsze jak w realnym malowaniu. Zawsze można się cofnąć i spróbować jeszcze raz, można malować na warstwach, potem te warstwy łączyć i mieszać kolor. 




W takiej stytuacji jak tu pokazane na zrzucie, pędzlem bez farby, miesza się te które już została zaaplikowane.
Mieszanie tak samo jak nakładanie farby, można regulować ustawieniami...








Wybieranie koloru.










Wybieranie innej końcówki pędzla. Malować można oczywiście różnymi. Ja malowałam końcówką twardą lub miękką, tylko na początku pomagałam sobie takimi, które pozwalały mi na uzyskanie grubości czy nierównych brzegów. Potem uzyskiwałam takie efekty tylko najprostszymi końcówkami.








Właśnie takimi końcówkami malowałam, miękką lub
twardą, zmieniałam w trakie. 











Tu ustawiam narzędzie bo będę mieszać farby.












Takimi końcówkami mieszałam farby.













Tu pokazuję, malowanie listka i linii na jednej warstwie. Widać że linia jest bardzo jasna. 
Różnicę w kolorze widać gdy linie pomaluje się na nowej warstwie. Potem te warstwy się łączy i można je tak zostawić lub wymieszać kolory. Od was będzie zależało, jak będzie wyglądał obrazek przez was malowany.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz