piątek, 24 listopada 2023

Malowanie komputerowe C. Painter 71

To były początki nauki w C. Painter. Zainteresował mnie ten sposób malowania. Oglądałam wideo 

Malowanie róży

Wysłany: 10 Maj 21, 01:31  

Na tym wideo: jest to 1min26 i 1min27... pokazuje się taki krąg.




Pokazuje jak używa się Rysika na tablecie.

Ważne dla mnie jest to co ona mówi, w momencie 1min25, przed otwarciem tego koła.

Ja czytam to co napisane, patrzę na to co robi, prawie sekunda po sekundzie, i nie udało mi się wyłapać momentu, gdy to koło się otwiera!!! Ono jest mi niezbędne do rysowania.

-Gdy się tego uczyłam ten zrzut miał napis po angielsku. Zadałam to pytanie, ponieważ nie wiedziałam jak się tłumaczy tekst na zrzucie.

Dzisiaj go przetłumaczyłam... bo teraz wiem i oczywiście spróbuję pomalować sposobem pokazanym w wideo. Rezultat pokażę jaki by nie był.-


25.11.2023 Dopisuję:

Oglądnęłam wideo jeszcze raz, nie mam pojęcia czy uda mi się wreszcie namalować kwiaty sposobem pokazanym w filmiku.

Ale na stronie tego wideo, jest więcej takich pomocy, ale po angielsku.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz