wtorek, 12 września 2023

Malowanie komputerowe C.Painter 64

 Znalazłam zdjęcie cegieł, umieściłam je między trawami... i zaczęły się próby. Przypomnieć musiałam sobie jak się maluje w C.P, musiałam odizolować tę stertę cegieł od innych detali, ale nic mi nie odpowiadało.

W końcu, po kilku dniach postanowiłam malować stertę osobno i potem ją umieścić w obrazku.

To samo zrobię później z motylem. Tak wyglądają teraz cegły w trakcie malowania na tablecie graficznym. Kolory pobrane i łączę je teraz.

Gotowe cegły, przeciągnęłam do otwartego obok widoku i wygląda to teraz tak.


Jeszcze muszę namalować motyla... Ale to za chwilę, najpierw pokażę jak wygląda obrazek w warstwach. Jak zwykle zapisuję każdą pracę, często w formacie PSD i w miarę potrzeb mogę go otwierać w CP i nie tylko...

Tak wyglądał obrazek i cegły namalowane osobno, zapisane w PSD i na koniec przeciągnięte do otwartego obrazka.


A tak wygląda cały obrazek w warstwach.


Jeszcze nie skończone... 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz