wtorek, 1 lutego 2022

Affinity Designer-nauka 13

 Narysowałam taką kroplę, i potem wszystkie efekty umieściłam w Stylach. I mam teraz gotowy styl, mogę nim wypełniać następne narysowane krople, zmieniając drobiazgi w kolejnych efektach. Bardzo jestem zadowolona, to przyspieszy rysowanie...




Dopisuję później:
Zrobiłam trzy dodatkowe krople, wypełniłam Stylem pierwszej kropli, i dopiero zdałam sobie sprawę, że Stylu nie da się zmienić. Zostaje taki sam. Nie można go rozłożyć na warstwy!!!

Natomiast takie przygotowane efekty, tylko zgrupowane i umieszczone w Symbolach, nadają się do następnego użytku i można je dowolnie zmieniać. Bo są ciągle na warstwach.

Narysowałam taką kroplę szklaną, i przy okazji, zrobiłam dwa Style.
Gdy robi się Wewnętrzny blask, nie udaje się go zróżnicować. Jest jednakowej szerokości w każdym miejscu.
Ale to by była frajda, gdyby taki blask można by było przesuwać. No ale to tylko marzenie...


Przeglądnęłam tuto, i w Punkcie 6, jest coś ciekawego.

Kopiowanie i Klejenie Stylu

Nazywa się to Kopiowanie i klejenie Stylu.
Bardzo interesujące, trzeba przeczytać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz