wtorek, 1 lutego 2022

Affinity Designer-nauka 17

Ale teraz o rysowaniu Ołówkiem:

Outil Crayon-Narzędzie Ołówek

Można go ustawić, po takim ustawieniu, gdy zaczyna się rysować, to ma się wrażenie, że z tyłu za ołówkiem ciągnie się linia zanikająca. Czy da się to pokazać nie wiem.

Gdy nie ma żadnego ustawienia, , to Ołówek rysuje i nic za nim się nie ciągnie.

Ta linia co to za Ołówkiem, to taki stabilizator.


Po próbach, ołówek będzie dla mnie dodatkiem, tak jak do tej pory, Rysowanie tylko Piórem.

Wypróbowałam Ołówek, ustawiłam tak, i przestałam patrzeć na kółeczko, zaczęłam patrzeć na krzyżyk i tak wolno prowadząc myszkę, tworzą się linie gładkie. Może być... Rysuję teraz gałązkę choinki, to jest w sam raz.


W ten sposób, bardzo szybko narysowałam odręcznie Ołówkiem taką gałązkę choinki.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz