sobota, 5 lutego 2022

Malowanie komputerowe C.Painter 65

 

Wysłany: 19 Maj 21, 03:26   NAUKA-wideo 

To czego się uczę, przekażę. Dla mojej pamięci też. To bardzo rozbudowane.

Oglądając, czytając z licznymi przerwami na próbowanie, poznałam jak otworzyć Kanwę- obrazek na podstawie którego chcecie stworzyć Paletę kolorów.

Jak otworzyć Paletę kolorów: -przygotowaną i zapisaną - w Oknie Nuancier-Wykresy kolorów.

To jest wideo na podstawie którego się uczę.
https://www.youtube.com/w...4BTnHJIGPyr_3i1






Wysłany: 20 Maj 21, 07:02    

Zmieniłam zamiar.
Najpierw muszę wiedzieć co robię kolejno. No to przećwiczyłam wczorajsze wideo, na innej kanwie.
Otworzyłam ją w Oknie mieszania farb, zrobiłam z niej paletę kolorów, wszystko zapisałam.
Przygotowałam tło, umieściłam na nim fotografię chmury.

Teraz muszę znaleźć Pędzel którym bym mogła tę chmurę malować.

Tego mi brakuje... jest tyle pędzli że nie wiadomo który byłby najlepszy. Ot kłopot z wyborem...!





Nic nie wymyśliłam, na razie jest tak.



Nałożyłam kolory pędzlem okrągłym, i lekko połączyłam farby, ale to nie to samo jak w Ps, nie mogę ich tak połączyć jak bym chciała, żeby to wyglądało.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz