sobota, 5 lutego 2022

Malowanie komputerowe C.Painter 67

 

Wysłany: 6 Lipiec 21, 05:07   

 


Wysłany: Dzisiaj 5:26

Oglądam ten filmik. Ważne dla mnie jest jakich pędzli ona używa. Notuję je, i potem je wypróbuję.

https://www.youtube.com/watch?v=_lMRfoLGK_s
Pokazuje ona, jak na podstawie zdjęcia.


Powstał taki obraz malowany.

Na razie widać jeszcze orginał na spodzie. Gdy się czegoś jeszcze dowiem to dopiszę...

W 7min.53... mówi ona o czymś ważnym.

To co pokazuje dotyczy CP17, nie sprawdzałam jeszcze w CP20.
Opowiada ona o pędzlu Sergent: jak go używać.
I pokazuje że trzeba najpierw wypełnić Warstwę kolorem i dopiero później na niej malować.

Inaczej się nie da...


Dopisuję następnego dnia:
W CP20, nie ma problemów. Pędzel Sargent maluje na dodanej warstwie, nie wypełnionej kolorem!
Wyraźna różnica w programach.


Takie oglądanie, czytanie tego co napisane i zrzuty, zabierają dużo czasu...
A najwięcej czasu zabiera czytanie nazw narzędzi po angielsku, i tłumaczenie ich.
Zwłaszcza gdy prawie ich nie widać na zrzutach...

Tu pokazuje jak ustawić Pędzel żeby malować łodygi, lub wąskie trawy.
Gdybym to wiedziała wczoraj, nie musiałabym klikać trawami do Ps.

Już od pwenego czasu zastanawiałam się jak ustawić pędzel, żeby mi się zwężał. 13min17

Trzeba to jeszcze zrozumieć i wypróbować...


Na dzisiaj koniec oglądania na 16min24.

Film trwa 1godz.4min. Więc to potrwa. Dowiedziałam się dzisiaj, że używając Papierów, ustawiając je odpowiednio, można malować też.
To jest jak czarna magia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz