wtorek, 8 lutego 2022

Malowanie komputerowe C.Painter 69

 Skoro zaczęłam poznawać Gradienty no to kontynuuję.

Gradient z Zaznaczenia

Ale mam problem z utworzeniem Gradientu przy pomocy Zaznaczenia, z obrazka.

Wszystko odbyło się tak jak opisane w Tuto, aż do momentu, gdy Zapisałam stworzony automatycznie Gradient.

Zaznaczenie nie pobrało kolorów, nie wiem na razie gdzie popełniłam błąd?

Będę próbować...




I tak dziwnie się zapisał. A pobierałam kolory czerwonego tła.


Druga Próba!

No i udało się, stworzyłam Gradient z obrazka, jest widoczny w Oknie Gradientów, w Bibliotece Gradientów jest widoczny jako Biały do przezroczystości.


Widać na tym zrzucie, że stworzenie gradientu, po narysowaniu Zaznaczeniem, kawalątka bardzo powiększonego obrazka podstawowego, można zrobić prościej, naciskając na tę Ikonkę.

I tak wygląda Powstały Gradient z kolorów tej róży.



A tak wygląda Warstwa zaznaczona! - pomalowana Gradientem z róży.


Klikając na Tę Ikonkę, można zmienić kolory w Gradiencie. 


Tak można zapisać własny Gradient.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz