sobota, 5 lutego 2022

Malowanie komputerowe C.Painter 66

 

Wysłany: 31 Maj 21, 04:54    


Ten film pokazuje, jak Klonować obrazek, wybranymi przez siebie Pędzlami.

Nie trzeba pobierać kolorów, ani męczyć się obrysowując obiekt. Maluje się bezpośrednio, z wyłączonymi kolorami, po prostu klonuje się obiekt.

A właściwie kolorystykę. Bo i tak jak wyjedziesz za płatek to to widać.

Pokazane to jest w programie Corel Painter 2021.
Sprawdzę u siebie, ja mam 2020.
https://www.youtube.com/watch?v=8hUidHhyaIg

Jest możliwość Klonowania w moim programie. Na początku filmu ona pokazuje jak to się robi! W programie angielskim. Można sobie włączyć napisy, ja je włączam po francusku.


Spróbowałam, to wcale nie takie proste, to jest jak malowanie, tyle że nie zajmujesz się pobieraniem kolorów, bo one są wyłączone. Ale pędzel pobiera automatycznie kolory z obiektu.

Natomiast, nie zauważyłam czy jest jakieś specjalne ustawienie, żeby nie wychodzić poza brzego. Albo technika albo ustawienie.
Ona malowała szypułkę, i nie wychodziła poza brzegi. Trzeba by jeszcze raz oglądnąć film.
Zwłaszcza cały początek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz